Shopping och tvätt

Igår fick jag massa nyttigt gjort hemma, både tvättstugan och lite städning är avklarat. Igår åkte vi runt och handlade lite först till IKEA för att kolla på gerderober till datarummet, jag vet att det va illa av mig att åka dit första semesterdagen! sen åkte vi till hund & katt butiken på våxnäs sen svängde vi förbi lagerkompaniet som en gammal jobbarkompis äger. Där hittade vi massa små fynd. Jag fick med mig en t-skirt från SVEA tre jättesöta ljuslyktor som vi ska ha på altanen och några handdukar. Efter shoppningen bar det av till Andreas mormor och morfar för lite te och smörgås. När vi satt på deras uteplats då började det såklart regna! Kul semester väder jag fick. Idag ska vi nog ändå åka till sommarstugan och försöka sola lite. Får se hur länge vi stannar, på torsdagkväll blir det kalas hos Martina som fyller år! Ska bli jättemys:) Nu ska jag och Andreas gå en lång promenad med våran underbara hund! Hoppas ni får en jättebra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0