Gyllenesnittets Atlas

Atlas uppfödare har äntligen fixat och blivit en kennel så nu heter vår fina Rhodesian Ridgeback Gyllenesnittets Atlas. Vi har fått så mycket gjort hemma under helgen. Rummet är klart med garderoberna nu ska jag bara sy ett draperi som ska sitta framför städskrubben. Igår var jag och Andreas mamma på IKEA och köpte lite grejer som saknades till garderoberna, det slutade med att vi kom hem med lite mer grejer, köpte metervara till draperiet, det blev två runda rosa mattor till datarummet för det behövs lite färg sen blev det en super söt bricka med färgglada fåglar på. Jag insåg när jag rensade ur garderoben att jag har en hel del grejer som jag inte kan ha längre och sånt som jag aldrig använt!? har ni också så?! massa oanvända kläder med prislapp på? slarvigt är det iallafall. Idag ska vi till tippen och slänga massa grejer som blivi kvar efter monteringen sen ska jag ut på en långpromenad med Atlas förmodligen runt kroppkärrskön det tar ca en timme med Atlas för han ska ju stanna och lukta lite ibland. Nu blir det en god frukost...
Ha en bra dag






Från promenaden igår runt kroppkärrsskön i regnet


Mina garderober med spegler (mobil bild)


Andreas garderober, pax högglans från IKEA


Atlas inviger rummet

 


 
Söta brickan bärbar från IKEA 49:-                                       Tyg till draperiet GUNILLA 49:- / m från IKEA

Kommentarer
Postat av: KaRIN

Tjusigt namn prinsen fått, GRATTIS Atlasen :)

Gillar nya garderoberna skarpt, datarummet blev helbra gumman!! Saknar Dig tok mk hjärtat mitt.. Love

2009-07-20 @ 16:45:53
Postat av: Jossan

Snyggt det blev sis :) pappa har varit här idag och hjälpt mig så jag fick en liten lampa och ett bord att ställa tv:n på, snällt va ? :) hihi

2009-07-20 @ 23:59:09
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åå va jättefint ni har fått!! Hoppas jag hinner komma och kika i helgen! :-) Å ta en fika med fina brickan;-) VIlket proffsigt namn atlas guld-pojken har nu! :-) Kyssar!!

2009-07-21 @ 07:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0