Pyjamas

Efter jobbet åkte jag och Hanna och handlade på willys. Innan det svängde jag förbi HÖÖKS och köpte en fleece pyamas till Atlas. Nu när det är många minus är detta ett måste. Han blir lätt kall och han är inte direkt tålig mot kyla. Nu har han fått som köldexem på insida lår. Det blir alltså dubbla täcken på nu när vi ska ut och när det är riktigt kallt. Inte allt för snyggt men vad gör man inte för sin klena hund..

Adde är och spelar match mot Åmål idag och jag ska fixa lite kvällsmat och slänga i några tvättmaskiner. Ikväll blir det fläskpannkaka! och sen bonde söker fru! En härlig onsdagskväll med andra ord.
i morgon är jag ledig och det är sista dagen för mig att fixa mina klappar. DEt blir en runda på stan med Älsklingen, Me like!

Ha en toppenkväll!
Pussar


Atlas i sin reflex och fleece beklädda pyjamas från HÖÖKS. 189:-

Kommentarer
Postat av: Elin

Meen åååååååååå kunde han vara sötare! Saknar dej min älskling!

2009-12-16 @ 21:04:45
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Jossan

haha har du seriöst köpt en pyjamas till din doggy ? :D du är allt en riktig bullmamma du Tess :D skicka korten idag så kommer dom fram ska du se ;) hihi

2009-12-17 @ 11:46:36
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Weronika

Atlas är också så himla fin. Det är så kul att se foton på Atlas, man ser ju så tydligt likheten, och vem av oss tycker inte att vår hund är den finaste i världen? :)

Absolut måste vi träffas. Läste nedanför att han fått någon hosta? Så tråkigt att ni ska råka ut för så mycket, hoppas verkligen att det vänder. Vi är inte i Karlstad förrän efter nyår, så vi kan väl ta det då någon dag? Jag har som jag skrivit i bloggen, lite tufft med Leia utomhus nu, så jag kanske tar med Björn också - han är bättre med henne ute. :)

Hoppas att ni får en jättefin jul och att Atlas blir bra snabbt! Hälsningar från Weronika och Leia.

(Jättesmart täcke förresten - får kanske investera vi också för Leia fryser ganska mycket hon med)

2009-12-17 @ 21:54:01
URL: http://weronikag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0