Besök hos söta syster

På kvällskvisten har vi tagit en lång och skön promenad i den bitade kylan. Jag tycker ändå det är ganska så härligt när det är kallt och när det fryser till en aning. Så skönt att slippa alla vattenpölar...
Vi gick och hälsade på Jossan i sin ny pyntade lägenhet på herrhagen och sen tog vi en gemensam promenad och sa hej till Jacob som satt i sin soffa och såg ut som ett frågetecken.

I morgon är jag ledig och då blir det en heldag med aktivering av Atlas. Jag och Adde ska starta dagen med en promenad till gustavsberg och fika lite hos hans mormor och morfar. Hur mysigt som helst, sen ska vi hinna med en tur til skogen också.

Nu ska jag fortsätta leta lite julklappar på nätet och sen blir det sängen.
Puss & Kram


Finaste syster och lilla Atlas


Underbara vintertäcke från hurrta, riktigt bra reflexer med...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det är kul att han har sån stenkoll på godiset på bilden :D hihi ! Då vet jag vad du använder för knep när han ser så ståtlig ut på bilderna ;)

2009-12-01 @ 22:52:48
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0