Vingåker factory outlet

igår gick min dag såå sjukt fort. Jag hämtade upp finaste syster på herrhagen vid ett. Vi hade planerat en utflykt till vingåker, eller ja jag hade och jossan va så söt och följde med! Vi gick in i butiken och kikade runt, jag hann stoppa i två höst jackor i korgen och vips så går brandlarmet där inne. Folk fattade ingenting och inte ens personalen verkade ta det på riktigt. Vi fick iaf köa för att komma ut, fattar inte hur man kan låta kunderna köa, tänk om det brann på riktigt. Det va jättemycket folk därinne och ingen i personalen hjälpte till och visade vart vi skulle ta vägen. Jag är kanske extra nojjig eftersom vi har en väldigt välorganiserad utrymmningsplan på IKEA där vi alltid måste ta det på allvar och se till så kunder och medarbetare fort kommer ut. det kom en brandbil med blåljus men sen var det tydligen inget mer med det. Efter 15 minuter fick vi gå in igen. Jag shoppade loss igår, på bra saker för en gångs skull. Annars brukar man handla någon klänning och några skor bara för det är billigt. Jag ville dit för att hitta träningskläder och någon höst jacka. Är väldigt nöjd med min spendering
Här ser ni vad jag köpte och vad det kostade


Trenchcoat från SOAKED IN LUXURY butikspris: 1195 Outletpris: 750:-


regn/seglarjacka från HELLY HANSEN butikspris: 2195:- Outletpris: 1399:-


Jacka running från CRAFT butikspris 700:- outletpris: 399:-
Running tights från ADIDAS butikspris 450:- outletpris 269:-



Jag & Syster i provhytten                        Utrymmning

Halv tio på kvällen gick vi på bio som vi spontan bestämde på förmiddagen. Vi såg sommaren med Göran, sjukt bra film! Ni måste se den!! Jag kanske överdriver men det var verkligen min typ av film! Den smittade av sig och man blev glad av den samtidigt som den va lättsam och väldigt naturlig för att vara dom skådespelarna. skrattade så jag tjöt under delar av filmen. Älska GÖRAN!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åå vilken härlig dag gumman!! Vilka superfina grejjer du köpt! Å BRA saker! Älskade allt! Jag vill också med dit! ;-) KYsss!

2009-08-04 @ 20:48:48
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Jossan

du är bra på att shoppa du :D stolt över att jag inte köpte någonting :) hihi ! tack för en fin dag sis !

2009-08-05 @ 18:06:55
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0