Är sommaren bara tillbaka på en snabbvisit?

Vilket väder! Vad lycklig man blir när både solen och värmen kikade förbi. Har jobbat mellan 7 - 16 och efter jobbet åkte jag hem en sväng och bytte om sen iväg en sväng igen och fixade liten pressy till syster som ju fyller år tänk att hon klarade teoriprovet idag oxå på sin födelsedag riktigt bra jobbat.

I morgon är det kalas på Hammarö det ska bli mysigt. Nu har jag precis kommit in från en väldigt låång promenad på 1, 5 timme verkligen hus skönt som helst när solen värmde så. Atlas är helt slut nu och ligger utsträckt på det svala golvet. Vi hade sällskap av min underbara Martina, så mycket roligare att gå långt när man har någon att prata med. Adde är och kollar hockeymatch Färjestad V.S Linköping fast matchen spelas tydligen i forshaga, det innebär iaf att jag och Atlas får myskväll i soffan. Tänke passa på att fixa lite kloklippning oxå. Hoppas ni haft en bra dag! Puss & Kram


Martina med Atlas på promenad



Kommentarer
Postat av: Marieh

Vilken vacker hund du har!

2009-08-25 @ 21:14:32
URL: http://marieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0