Babyshower

Det hemliga "projektet" jag höll på med för ett tag sen var faktiskt en överraskning till min älskade lillasyster. Tillsammans med hennes närmsta vänner annordnade jag en babyshower för henne i söndags när hon var hemma på besök. Det blev precis som det var tänkt med fika, lekar,skratt,minnen,förväntningar,presenter och en riktigt fin stämmning. Här kommer några bilder

Fina syster med blöjtårtan

fikabordet

alla presenterna där mycket av det nödvändigaste är med

Mina busiga cupcakes

tyvärr fick jag inte med alla tjejer på samma kort med min kamera

 

 



Kommentarer
Postat av: Jossan

<3<3<3

2011-02-09 @ 20:06:48
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Linda M (Bobbys matte)

Kul grej! Det är så härligt att läsa om er vänskap systrar emellan!! All lycka till er!

2011-02-11 @ 16:14:59
Postat av: Johanna

Åh va gulligt ordnat av dig!

2011-02-11 @ 21:16:45
URL: http://misswarmland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0