Spara eller slänga? - Sälja eller skänka?

ojojoj denna helg går i ett, vi röjer för fullt här hemma. En av oss river ner grejer ur skåp och sorterar medan den andre lägger upp annonser med saker som är av värde.. Vi har helt klart olika åsikter och olika inredningsstilar. Jag vill ha mycket vitt och min älskade andreas vill ha mycket svart - löser vi det? absolut vi får kompromissa helt enkelt. Det där med vad man ska sälja eller slänga är heller inte så lätt, man får försöka sortera vad som är värdefullt. Just nu dividerar vi om en tavla från ikea en med gula taxibilar på som Andreas älskar och som jag hatar, här är vår kärlek till tavlan av helt olika värdar. Jag får sälja den men bara om vi får 900:- för den, nypris är 600?! haha min enda räddning är väl kanske att den har utgått och inte längre finns att få tag på, någon är kanske desperat och har letat efter den? Vet ni någon som vill ha en sånhär tavla? Släng in en kommentar!

dagen i övrigt kommer bjuda på middag med andreas föräldrar och bror som är hemma på en snabbvisit. Det ska blir mysigt. annars är det fullt röj här hemma. Det blir nog några varv till tippen oxå! huga vad jobbigt men ändå kul!

Nu är vi på gång!

Kram på er!

Någon intresserad?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0