Sjuk och trött

Jag är trött och hängig med en enormt svullen hals. Jag hatar att vara hemma och sjuk. Idag är dessutom min lediga dag och spendera den i vila är heller inte en favorit syssla!

Det finns lite att plocka med här hemma så sysslolös är jag inte. Men jag blir svettig och trött av ingenting så jag hoppas att det här viruset bryter ut på riktigt den här vackan för nästa vecka kan jag inte vara sjuk! Då bygger vi julbutiken på jobbet! Yippie :)

 

En bild från vårt bostadsområde en höstig dag förra året. Än är löven inte riktigt så gula..


 

 


Kommentarer
Postat av: Marieh

Hoppas du blir frisk snart!

2010-09-23 @ 13:30:24
URL: http://Mariehsworkout.blogspot.com
Postat av: Sara

Hoppas att du blir bättre snart fina Tess!

2010-09-24 @ 12:07:33
URL: http://wahlstedt-wahlstedt.blogspot.com
Postat av: Linda M (Bobbys matte)

Krya på dig tjejen!

2010-09-24 @ 20:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0