Dagarna som varit

Lördag - jag fyllde 23 år och spenderade dagen tillsammans med familjen i Arvika på marten - Mysigt! Atlas var så klart med bland allt folk och det fanns delade meningar kring detta.. så länge inte Atlas blir stressad och mår dåligt av att vara med så kommer han fortsätta att vara med. Atlas mår ju mer dåligt av att vara hemma själv men det kan ju omöjligt för alla att veta. På marten inhandlades det mest brända mandlar och tre par overknee strumpor att ha under mina stövlar.

Brända varma madlar var super gott!

 

Söndag - Ridgebackträff på eftermiddagen i skogen i Östra Fågelvik totalt tror jag att nio hundar jionade och hoppade runt bland stockar och stenar i den fina friska skogen. Vi fick snabbt rusa ifrån för att hinna till klockan fem då det var lite födelsedagsmiddag hemma hos mamma på ön tillsammans med Andreas familj. Jag fick massa fina presenter och vi diskuterade mycket renovering, fick många bra att tänka på tips.

RR-träff Östra Fågelvik 2010

 

Måndag - Jag spenderade min måndag i vanlig takt på jobbet och får plötsligt ett samtal på jobbtelen att jag har en kund på julytan som behöver hjälp med något så jag var tvungen att skynda ner ifrån kontoret. Väl nere i julbutiken finner jag ingen annan än min bästa vän Elin lurandes bland julkulorna, det var hon som var kunden som behövde hjälp. Det gjorde hela min dag oj vad glad jag blev. Jag slutade inte bli glad där heller för hon berättade att vi på kvällen skulle ut och äta som en födelsedagsmiddag - så gulligt!! På kvällen träffades vi på Tempel och där satt inte bara Elin utan även våra bästa grabbar Jacob & Adam mysigt! Jag fick öppna fina presenter från gänget och vi snackade ikapp en hel del sen sist vi sågs. Tack för en oerhört mysig kväll!


Från middagen på Tempel med bästa vänner! Bilder lånade av Elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0