Alicante here we gooo!

Godmorgon!

Jag är så sugen på att komma iväg, det ska bli så underbart kul och framförallt skönt att komma bort lite från vardagen. Igår lämnade vi Atlas och jag grinade floder när vi åkte det var fruktansvärt.. jag som trodde att han hade separationsångest och inte jag?! Gah jobbigt var det men vi somnade ändå fort i natt.

Nu ska de sista smågrejerna ner i väskan och sen så åker vi! Klockan tre går planet och jag blev ju inte mindre bnervös när jag klickade upp Aftonbladet där en väldigt stor rubrik 166 döda flygkrasch i Indien.
Fy vad obehagligt men det ska ju tydligen vara säkrare att flyga än att åka bil och bil åker jag ju varje dag!

Puss & Kram på er vi hörs när jag kommer hem på fredag, tack alla ni för söta hälsningar på blogg/sms!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

men vadå ska inte ni till årsta slott idag?

2010-05-30 @ 09:17:43
Postat av: Tess

Hej du okända! Nej det blev ingen utställning denna gången då vi fick erbjudande om en kanonresa vilket vi verkligen behövde. Jag tror inte att Atlas led så mycket av det men han hade säkerligen gillat att vara i en så vacker miljö och bland så många fina hundar. Vi har en till chans i september då det ska vara en mönstringsklass så den ska vi försöka att komma iväg på. Har du oxå ridgeback? Rasen är underbar! :)

2010-05-30 @ 18:35:07
URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0