Sköna ledighet

Hur härligt som helst att vara ledig denna helgen. Tyvärr har jag råkat ut för en rejäl förkyldning istället som har hjort att jag tappat rösten totalt! Därför blir det en lugn och väl påklädd helg för att inte dra på mig mer baciller. Nu ska jag faktiskt ta en lång promenad med min solstråle Atlas och invänta min älskade andra hälft från jobbet.

Vädret kunde inte varit bättre och jag fick ett oerhört sug efter att shoppa loss. Kanske ska försöka hinna ner på stan en sväng innan det stänger! Jag vill ha skor och lite annat smått och gott, härliga Lördag välkommen!

Underbart!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen! Tack så mycket för tipset om hemsidan med produkterna på :) Har verkligen letat efter något bra ställe där man kan beställa ifrån. Så det ska jag göra nu :) Hur går det med Atlas öron? :( .. usch, vad tråkigt att han ska behöva få så mycket åkommor av kylan. Vi borde ses någon dag snart tycker jag, var längesedan nu! Kramar !

2010-03-06 @ 09:47:30
URL: http://annahook.blogg.se/
Postat av: malin och ciarán

hej atlas m familj :)



vad gulliga ni är som skriver så snällt. ciarán kommer inte sluta med bloggen men däremot blir det till å utveckla med en hemsidan framåt sommaren, det tar lite tid för vi är båda rätt nybörjare på det ;)



kramkram och njut i solen, det gör vi. ridgebacks verkligen älskar ju solen :)

2010-03-06 @ 10:21:29
URL: http://ciaran.doggyblogg.se
Postat av: Karin

Ni är underbara!

2010-03-06 @ 13:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0