Sju dagar ledigthet!

I morgon börjar en kort semester, jag valde att ta veckan efter midsommar som en liten försmak på sommaren. Det verkar bli väldigt lyckat då det skrivs om kommande värmerekord till veckan. Det blir till att ständigt ha en kasse med bikini och solkräm framme för att vara redo att mig ut i det fina vädret. Jag har inte så mycket planerat mer än att jag förmodligen tar tåget i morgon bitti och åker till min älskade syster i Göteborg för att få lite kvalitetstid med henne några dagar. Annars ska jag bara se till att umgås och koppla av. Denna helgen har börjat perfekt då vi valde att fira Misommardagen i sommarstugan utanför Säffle med Andreas mormor och morfar i det jättefina men blåsiga vädret. Vi hörs lite senare!

massa bilder på vår ögonsten:

Blåsigt i stugan

Älsklingen med packningen och stugan i bakgrunden sett från skogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0