Med ett leende

Jag har mottagit även denna soliga fina dag med ett stort leende. Jag och Andreas mötte upp Mamma & Albin i inre hamn i morse då vi hade bestämt oss för att göra en gemensam utflykt. Vi tog båtbussen över till Jäverön där vi spenderade fyra härliga soltimmar i en underbar miljö. Vi hade såklart fika och lunch med i form av bullar och smarrig laxsallad. Atlas var såklart oxå med på utflykten och han sprang runt lös största delen av tiden på ön. Det finns väldigt mycket man kan göra på Jäverön som tillexempel vandra 3 eller 17 kilometer längst vandringsstigar, Man kan fika på deras Café och man bada vid badplatserna. Vi nöjde oss med att hålla till vid den första bryggan, vi har alltså inte sett så mycket av själva ön eftersom att vi gick av i en stor kohage där kossorna hade en väldigt stor del av ön för sig själva och detta gjorde att det var lerigt och upptrampat så vi höll till där det var sol och torrt. Men det var inte tillräckligt varm i vattnet för någon annan än Atlas som älskar att bada och simma.
Jag kan verkligen rekomendera jäverön som ett utflyktsmål!

Nu är mannen och spelar golf och jag ska avsluta kvällen med en powerwalk i kvällssolen! I morgon väntar ytterligare en till ledig dag, kan inte bli bättre!

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Elin

Haha kossorna badar!! Var e ni? Nabben? Kyss!!

2010-06-16 @ 19:14:58
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Linda

Gud vad gött det ser ut!!

Vad duktig Atlas är!! :)

2010-06-16 @ 22:51:22
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Jossan

Vad härligt ! Vilka fina bilder :) jag vill också !!

2010-06-17 @ 09:55:31
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0