Lovestory

Vilken helg det har varit och jag inte göra annat än att ryckas med i denna totala kärlekshysteri som råder i landet. Även om kronprinsessbröllopet är över så känns det som det har lyckats påverka många människor positivt, alla känns så mycket gladare och folk ler och är ödmjuka. Vilket vackert bröllop det var och vilket underbart tal Daniel höll till sin prinsessa, det var berörande och äkta.

Efter jobbet åkte jag och hämtade upp Atlas på svärmor och svärfars privata hunddagis i skåre. Andreas var ute på bryngfjorden och spelade golf med patrik och sin kära far så jag tog en promenad och mötte upp dom på hål 15. Det var inte bara jag som mötte upp dom där utan även ca 2 biljoner blodtörstiga myggor som svärmade över oss så vi knappt kunde stå still. De tre sista hålen blev riktigt snabba men dock lika bra som de tidigare. Jag blir lite små sugen på att kanske ta grönt kort så jag oxå kan vara med och spela. Just nu är ju min uppgift att hålla Atlas och lära honom att vara stilla och passiv när spelarna slår ut och när de behöver fokusera. Det är en väldigt bra träning att gå med så länge för det blir fort tråkigt för en hund.

Nu ska jag och min andra hälft krypa ner under filten i soffan och se på Dear John som älskade Elin rekomenderade! Vad passar bättre än en riktig kärleksfilm nu i dessa kärlekstider?

Hoppas ni haft en bra Söndag!

Hjärtat och jag i Spanien maj 2010


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilket fint kort gumman!

Vi måste ses snart, hoppas allt är bra!



Puss och kram

2010-06-21 @ 07:44:12
URL: http://wahlstedt-wahlstedt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0