Fina fina vänner en härlig sommarkväll

Igår kom min älskade, bästa och vackraste Elin hem till karlstad, lycka på hög nivå! Som pricken över i så hade hon sällskap av sin nyfunna halmstadsbutta Catta som jag förstår varaför hon umgås med, en riktig kanontjej! Vi gick till sandgrundsudden och trängdes med resten av karlstads befolkning. Vi hittade en plats i gräset där vi slog oss ner. Atlas fick följa med och han skötte sig såå himla bra, jag är väldigt nöjd över hans bettende i en så trängd situation. Han behöll helt lugnet och följde mig med blicken :) En liten incident hände dock som retar mig än idag, det var att jag var ouppmärksam när Elin satt och la upp varmrökt lax på sin tallrik, han passade såklart på att tjuva till sig hela portionen innan jag fick stopp på hans glupska beteende så var det redan slut. Han lär varit gött nöjd efter den delikatessen. (Bilder från Elins blogg)

 

 

Snygga Elin & Snygga Catta

Bästa!!


Kommentarer
Postat av: Elin

LOVE YOU!

2010-06-07 @ 10:58:18
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Vilka härliga bilder :) och vad långt hååår du har !!

2010-06-07 @ 11:09:46
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0