Hunddagis

Jag är så osäker på hur jag ska göra med Atlas och hans dagis. Jag behöver någon vettig person med ett brinnande intresse för hundar som tycker att det är kul med träning och aktivering. Nu när vi jobbar som vi gör. Atlas dagis är idagsläget förmodligen orsaken till varför han har utvecklat sin mögelallergi. Vi har honom endast i den miljön förutom i lägenheten här hemma. Självklart borde jag undersöka mögelchansen här hemma först innan jag uttalar mig och tror massa saker. Det finns andra bra hunddagis i stan men dessa har oftast inte så bra öppettider som vi butiksarbetande dödliga har. Adde jobbar till 22 vissa kvällar och jag till åtta vissa kvällar. Vad skulle ni gjort? Har ni någon bra ide eller känner någon som vill/kan vara dagmatte?

Mattes & Husses ögonsten!


Kommentarer
Postat av: Malin

JAG VILL GÖRA HUNDTRICKET!!! :D

2010-02-22 @ 20:51:38
Postat av: Linda

Åh vad synd att vi inte bor närmare varandra... Då kunde vi ha hjälpt varandra med passning av vovvar! Hoppas du hittar någon bra lösning!

2010-02-22 @ 21:14:32
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Josefine

jag kan hjälpa dig så gott jag kan :)

2010-02-23 @ 09:30:18
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Pia

Har du dina föräldrar nära som kanke kan hjälpa till? Min mamma har Hamlet (min Golden) då hon är penionär. Annars skulle jag aldrig klarat av att ha hund. Kolla i området om det finns någon hurtig pensionär i närheten där du bor och se om det kan vara något för dig och Atlas. Sätt upp lappar om dagmatte/daghusse i affärer och se om du får napp. Givetvis kollar du upp personen innan den anställs. Jag vet att mina föräldrar hade en som tog hand om deras hund då de hade en (innan jag kom till jorden). Hon hade hemnyckel till dem och så och hämtade hunden och lämnade den. Det är ju i dagens nutid tyvärr ett krav att du kollar upp personen återigen, men om du hittar någon som du "klickar" med så kan ju det vara ett alternativ. Lycka till! Kram

2010-02-23 @ 20:35:49
URL: http://www.offentligaord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0