Road trip och en riktig surprise!

Förlåt för helt kass uppdatering här på bloggen. I fredags var det nämligen så att jag packade in mig i en bil tillsammans med en riktigt skön grabbtrio i form av Jackie, Erik och Adam. Vi hade sedan länge planerat en riktig överraskningsresa till Halmstad för att hälsa på vår gemensamma underbara bästa Elin! Det var riktigt lyckat och helgen har minst sagt varit intensiv och härlig. Det har blivit lite äventyrsgolf på tylösand lite mys på stan lite fika och en hel del mat, jädrar vad killar äter mycket! I lördags testade vi på Halmstads uteliv andra gången för mig och det var helt klart hur kul som helst! Jag har även hängt med Elin till hennes vackra svarta springare Panther i stallet. Måste även slänga in en jättestor kram till Elins klasskompis Elin H som jag aldrig träffat men som ändå via FB lånade ut sin lägenhet så vi hade mer sovplatser under vår vistelse i staden!

Älskar dig gumman!

Fina vänner, H-berg, Dolly och Snaken

Klätterapor

Jacob, Erik & Adam i ett skutt

Alla bilder är lånade av Elin, klicka på namnet och besök hennes blogg. Det kommer mer bilder men de ligger i Jacobs kamera än.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0