Lycklig och med ett konstant leende på läpparna

Med solen kommer allt positivt tänk vad vädret är en bidragande faktor till vårt humör?. Vad solen egentligen gör med oss. Idag har jag varit ute och gått i tre timmar med Atlas och njutit av solens strålar som värmt mina kinder. Jag kom på mig själv flera gånger under prmenaden att jag faktiskt går och ler, jag sa glatt "hej hej" till alla vi mötte längst vägen och det smittade av sig på hunden oxå som sprang och tavade med högt huvud och kisande ögon, ren njutning för själen att få vara ledig och utomhus en sån här underbar dag.

Om en timme ska jag hämta min andra hälft från jobbet då det blir påskmiddag för hela slanten hos svärföräldrarna. Det ska bli super trevligt att träffa hans härliga släkt och få umgås lite. Ikväll får vi se vad som händer, kanske blir det utgång, kanske inte det spelar egentligen ingen roll alls vad det blir för idag är jag bara såå glad och jag har världens bästa dag, det önskar jag er oxå!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej tjejen! Jag tycker du verkar ha precis likadant med Atlas :) Ha en trevlig påsk! Kram

2010-04-03 @ 18:32:06
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Pia

Underbart med bra dagar!:) Kram

2010-04-05 @ 15:13:20
URL: http://www.offentligaord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0