Svenska Hollywoodfruar

Helgen har varit jobbig och massa att göra på jobbet. Jag hann inte uppdatera här i lördags efter vår myskväll och igår kväll var jag ute med Atlas på låång promenad i hösrrusket. Jag tog en varm dusch och en kopp rykande te och sen gick jag faktiskt och la mig i tid för en gångs skull, därav mitt dåliga bloggande.

Ikväll ska jag se på Svenska hollywood fruar - det är något med programmet som väcker mitt intresse. Vidrigt tyckte jag ju dock att det va när fru Anka satt och käkade och njöt av kyckligbrosket. Fy så äckligt och ärligt vad är det för teori om hajen och canser?  Innan programmet ska jag ut på en till lång och uppfriskande promenad med min underbara hund. Vi har en rund som vi ska börja gå nu varje kväll tar dryga timmen. Lite längre oftast för jag passar på att träna lite passivitet och sånt. Ha en skön måndag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0