Nya kärlekar

igår sprang jag in på Hildurs mode i stan. Jag hade sett ett par helt underbara gummistövlar som faktiskt fick följa med hem. Det är ett par stövlar designade av Ilse Jacobsen Hornbæk dom är handgjorda i naturgummi och klädda i härligt varmt foder. Jag fick ett väldigt trevligt bemötande och bra service. Stövlarna fanns i olika färger och dom hade även regnkappor från Ilse Jacobsen som är hur snygga som helst! Jag är mer än nöjd över mina nya älsklingar dom kommer att användas flitigt så ni som är sugna på ett par tveka inte att kika in på Hildurs mode!


Delar ur kollektonen, dessa bör dock ses och provas in real!

Snyggt värre i höstrusket? Mina chockladbruna stövlar 1199:-




Kommentarer
Postat av: Elin

Sjuuuukt snygga gummisar gumman!! Jättefina! :-)

2009-09-05 @ 22:38:09
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0