Godmorgon soliga söndag

Vilket underbart väder det är ute, jag och Atlas har tagit oss en rejält lång och uppfriskande promenad och har precis väckt husse ur sin skönhetssömn. Det blåser friska vindar fast solen värmer sådär härligt. Idag har jag inte så mycket planerat, men hemmet är i behov av en fixar dag helt klart frågan är bara hur man ska prioritera en ledig och solig dag som denna. Känns som jag hellre vill vara ute... Igår blev det inget kalas för min del, jag kände mig sämre och hostigare än någonsin så älsklingen fick åka själv till Sara & Jocke medans jag kröp upp i soffan med en toktrött hund. Ikväll har A sin första match för säsongen i kil så jag funderar på att stå på läktaren och hejja. Vi får se senare under dagen vad som dyker upp. Önskar er alla en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0