Ur usel uppdatering!

Har haft så mycket att göra dom senaste dagarna så jag har faktiskt inte hinnit med att blogga. Det har ialafall varit en riktigt händelserik helg! Det handlar om hundar nu igen och jag har fått kommentarer på att det är mycket Atlas i bloggen men han är en stor del av mitt liv och mitt allra största intresse. I fredags efter jobbet bar det iallafall iväg till skåne med Karin och Danso. Karin skulle hämta en Rhodesian Ridgeback tik som hon ska vara fodervärd till. Alt gick hur bra som helst det var långt att köra men vägen var fin och det var nästan ingen trafik alls. Vi hämtade valpen och sen åkte vi för att bo på hotell över natten och sen åkte vi hem på lördagmorgon. Vi stannade till i södesåsens naturreservat som var bland det finaste jag sett. Vilken fantastiks natur det var! Här kommer lite bilder från helgen


I valplådan, hur söta?


Här är den lilla prinsessan. Billingegårds Etana 8 veckor. Jag
är sjukt sugen på en till ridgeback nu.


Underbara familjen Karlsson: Karin, Danso och Etana


Hoppas ni mår bra allihopa! Hörs senare Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0