Höstig gulaschsoppa

Jag har haft en rätt så tuff dag idag på jobbet där ingenting riktigt ville gå min väg. Var på jobbet vid 06.00 och kom hem vid halv fem. Efter det bytte jag snabbt om och åkte och handlade lite inför veckan. Jag har precis avnjutit en stor tallrik hemmagjord gulaschsoppa med vitlöksbröd direkt från ugnen som jag också lyckades fixa till. Ni ska veta att jag inte alls tycker om att laga mat!

Atlas har börjat att klia sig igen i öronen och runt läppar och mellan trampdynor. Han står inte på någon medicinering längre förutom lite smärtstillande som han ska ha sista kuren av i morgon. Han går ju fortfarande på fodertestet där han endast får äta specifics specialfoder för foderallergi. Detta äter han ju för att vi ska kunna utreda om det är fodret han är känslig mot. Lite tråkigt att det nu har tagit nya tag om honom och att all tid och pengar vi lagt ner på att utreda detta var till ingen nytta. Känns rätt tungt nu, det är verkligen inte lätt att hitta vad det är som han reagerar på.

Nej nu har jag gnällt färdigt här och ska ta mig en rykande varm dusch innan det blir sängen. Kommer inte ens se på hollywoodfruar ikväll för jag är helt slut. Hoppas ni mår bra!

Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0