Lite mör i fötterna

Ja ni idag är jag bra mör i fötterna efter en lång kväll igår med en massa dansande på blue moon bar. Vi började kvällen hos Henke som hade inflyttningsfest i sin urmysiga etta i stan. Det var ett härligt och tokladdat gäng som vid midnatt intog dansgolven. Tack för en bra kväll allihopa!

Idag är det mycket bättre väder ute och det kanske passar min hund lite bättre. Igår fick jag dra med honom ut och han var skit sur på mig för att jag tvingade med honom på femkilometaren på Kilene. Han gillar verkligen inte regn. Vi får se om det blir en playdate med Karin och hundarna lite senare också det vore kul. Adde ska iväg och spela match i Köping idag och jag ska försöka följa matchen online.

Bjuder på en hel del sköna pics från igårkväll, ENJOY!



Och lite stående foton


Älskade vänner, ni betyder så mycket för mig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka mysiga kort. Hoppas att ni hade det bra:)

Puss och kram!

2009-11-16 @ 15:01:02
URL: http://wahlstedt-wahlstedt.blogspot.com
Postat av: Elin

Hahaha bra kväll ändå du gumman! Saknar dej och er!! Juldan lär bli en bra repris! :-) Löve you!

2009-11-16 @ 21:55:37
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0