Hockey!

Om en timme åker jag och Anna för att kolla på våra män som möter varandra i kils ishall. Det ska bli skit kul och kolla hur han sköter sig min älskling och framförallt att få träffa alla trevliga människor som oxå ska dit. Det är ett helt gäng som åker och vi får faktiskt skjuts av syster jossans söta vänner då A behövde bilen till samlingen. Atlas får vara hemma och sussa under kvällen. Jag har precis gått en lång promenad med honom och kastat leksaker på gubbholmen så han är helt slut. I morgon ska jag jobba så då hörs vi på kvällen!

Trevlig helg alla söta!

YOU GO HUN!


#04 - Andreas Hedström

Position: H/V-Forward
Smeknamn: Hedda
Ålder: 25 år
Vikt: 100 kg
Längd: 194 cm
Moderklubb: Färjestads BK
Yrke/Studier: Mångsysslare
Intressen: Fotball Manager
Favoritmusik: -


Statistik
Serie
M
G
A
Utv
P
Div 2 västra B
6
4
3
2
7
Träningsmatcher
6
1
1
8
2
Totalt
12
5
4
10
9
M = Spelade matcher, G = Mål, A = Assist, Utv = Utvisningsminuter, P = Poäng,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0