Vidriga feber

Har legat i feber på min lediga helg, jag svettas ju hellre än att frysa, tror jag iallafall. Himla obehaglig känsla att man har duschen på det absolut varmaste och ändå känns det kallt mot kroppen. Jag vaknade i vilket fall som helst feberfri i morse och kände mig bara tjock i halsen och med hosta. Adde åkte iväg till Karlskoga där dom gav gnällspikarna stryk. jag tog mig en biltur till Helena som är mammaledig från jobbet och hälsade på världens finaste bebis Amanda och familjens STORA hund Bethoven en Sankt Bernhard. Vi släppte hundarna på fälten utanför hennes hus och dom lekte som bara den och det var jättefin lek. Bethoven är ju så genomsnäll! Efter leken åkte Atlas in i bilen för jag skojjar inte om jag säger att han aldrig någonsin varit så smutsig som han var idag. Det tog mig nästan 40 minuter i badkaret att försöka få honom ren och jag kan bara tänka mig vilket jobb Helena fick lägga ner på Bethoven, han la sig ju ner på gärdena. Kul hade dom i vilket fall som helst.

Jag har ringt och förvarnat jobbet att jag förmodligen inte dyker upp i morgon. Atlas får vara på dagis så jag har chans att kurera mig. Nu blir det bingen för min del, hoppas ni mår bra allihopa!


Söta men ack så skitiga....


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du mår bättre! KRAAM!

2009-11-02 @ 15:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0