Family day

Vilken härlig träffa familj och vänner dag jag har haft idag. Började med att träffa mitt söta hjärta Karin som visade sin nya fina lya och sen tog vi en gemensam promenad och släppte hundarna för lite lek. Efter detta var det dax för lunch mos Tage & Birgit hur gott som helst och man går alltid därifrån proppmätt.

Vi hann med ett besök på IKEA även om jag är ledig idag så kunde jag inte hålla mig därifrån, vi behövde nya halogen lampor och vi skulle bara handla det. men ett besök där resulterar ju oftast i lite andra inköp också.

Vi köpte ett mjukdjur till lillebror för han var duktig och hade tagit en spruta mot svininfluensan, jag tror ju ioförsig att han uppskattade vårt besök mer än ett mjukdjur. Älsklingen ägnade all tid till honom för lek och bus, vet inte vem som hade roligast egentligen, vet att Adde tycker om att vara lekfarbror och få bygga lego är ju inte fel.

Nu har vi precis käkat mat från vedugnen och Addes papi är hos oss på besök, svärmor Lena skulle ha tjejkväll så han blev utkörd. Vi ska parkera våra ass i soffan och slö titta på allt bra som onsdagskvällarna bjuder på.

Hörs i morgon mina vänner!


Köpte mysiga doftljus på IKEA Tindra ljuv 49:- med doft av passionsfrukt


Ett mjukdjur till Atlas, Barnslig flodhäst 49:-


Och en ny bricka som vi ska ta fram lagom till advent Bärbar 49:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0