Ledig och massor att göra!

idag va jag uppe klockan sju för att vara på mitt nya träningställe klockan åtta. Jag fick mitt nya kort till easy vibe maskinen och 15 övningar som kör igenom hela kroppen! Det kändes helt underbart efter passet. Efter det gick jag hem och käkade frukost och tog en dusch sen bar det av till Pia på Clipodrom för att fylla i min utväxt i håret. Efter frisören gick vi ut med Atlas på en promenad och sen åkte vi till nordea för att boka in ett möte med en personlig bankman. Tanken är att jag ska köpa in mig i lägenheten så vi kan börja renovera och fixa kök och badrum. Vi fick en tid på fredag klockan 10. Efter baknken åkte vi till veterinären för att se om fodret kommit hem som vi väntar på. Det hade det inte, så vi åkte till Andreas mormor och morfar för en fika. Mycket trevligt! Efter fikat åkte jag till hammarö för att hälsa på mamma Albin och Jossan. Jossan har äntligen fått en egen lägenhet på herrhagen som vi har suttit och försökt planera lite. Tror det kommer bli väldigt bra islutändan bara vi vet alla mått och så... Vi ringde på ett barbord och två stolar till henne oxå som hon fick för bara 500:- jättefina grejer! Dom hämtade vi på lövnäs innan vi åkte hem. Nu har jag gått en kvällspromenad med Atlas och ska faktiskt sova snart för jag är helt slut efter denna dag :) Längtar till helgen! Då är jag ledig och Elin kommer hem från Halmstad! Yippie, så jag längtar! På fredag ska vi förmodligen grilla lite och på lördag ska Andreas föräldrar ha 100 år fest. På söndag är det Ridgeback träff på getingberget på hammarö. Ska bli jättekul att träffa andra RR ägare och hundar för en fika och gemensam promenad. Sov gott!


Albin bus och jag


Sötaste syster


När man säger "skratta till kameran" så gapar han i stället : )


Nu ska jag och Atlas slöa i soffan som förr i tiden :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack för all hjälp igår :) det kommer nog bli tokbra här inne så småningom tror jag ! Jag fick vg på tentan och har tagit mig sommarlov nu :D säg till när ni behöver doggyvakt för nu är jag lite mer tillgänglig än annars ;)

2009-06-04 @ 11:17:58
Postat av: KaRIN

Hjärtat mitt :-*



2009-06-04 @ 18:38:45
URL: http://danso-af-arvis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0