Det satt fint det!

Ja vad ska man säga, idag fick jag tillbaka välbehövliga pengar på skatten! : ) just nu är jag väldigt glad för det! Det va längesen vi tränade nu med Atlas så det ska pengarna gå till! : ) Det har hänt en massa kul i helgen oxå som jag inte hunnit skriva om, är ju inte så tok seriös bloggare, jag skriver när jag har tid. I fredags kom min älskade bästa Elin hem från Halmstad, det blev grillade majskolvar och kött med tillbehör verkligen mumma. Aless min söta syster och andreas bror jocke va oxå med. Efter grillningen spelade vi lite wii och Elin visade sina skills i hula hoop och Aless va en fena på backhopning! : ) Lördagen bestog även den av festligheter. Mina underbara svärföräldrar fyller 50 båda tbå och hade ett gemensamt 100 års kalas. Det blev en långa dag med super god mat tårta lekar och mingel! Söndagen bjöd på äventyr för mig och Atlas som begav oss till sörmon för en Ridgeback träff. Det va totalt 6 busiga och tokspända hundar som fick busa loss i grusgropen. Atlas fick ta det lite lugnt på grund av sin sträckning i höften. Men han fick busa med tikarna när dom blivit trötta. Tyvärr så va det inte så bra att jag lät honom göra det, nu är han öm i sträckningen igen och får nog vila ytterligare en vecka.  Igår och idag har jag jobbat mellan 8-17 riktigt mycket att göra på jobbet. Tack jossis som passade Atlas igår!

Tänkte berätta en underbar nyhet! Andreas har fått ett nytt kanon jobb och sagt upp sig på IKEA. Jag är så glad för hans skull och jag tror verkligen han kommer klara sitt nya säljjobb galant! Du är duktig älskling! Ikväll ska vi fira med pizza, Fira vår skattåterbäring! : - ) i morgon ska jag upp tidigt och träna bort kalorierna från kvällsmaten! hihih puss & kram


Underbara Lupiner utanför IKEA



  Från Fredagsmyset






Flocken med vackra Ridgebacks 

på Karins sida: dansoafarvis.bloggsida.se finns fler och bättre bilder från träffen. Det är Karin som annordnar alla träffar i Karlstad.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det var så lite så :) jag är en tokstolt moster !

2009-06-09 @ 21:14:24
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Elin

Shajse vilka tuffa vovve-bilder! Dom ser typ vilda ut i öknen ;-) Kul att ja fick så mkt att läsa idag älskling! Pösss!

2009-06-10 @ 20:17:21
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0