Söndag och redan haft en vecka semester...

vad tråkigt det är att det är juli och det blåser höstvindar här i Karlstad. Fick ialafall en soldag den här veckan. Men när det är dåligt väder finns det ju tid till annat, som att fixa iordning här hemma. Just nu bor vi ett organiserat kaos. Det står ikeakassar med kläder överallt blandat med kartonger med verktyg och julgrejer. Idag är det dax att sätta in inredningen och sen väntar det roligaste att lasta in kläder ock skor snyggt och prydligt. Idag blir det även ett besök till IKEA igen! för det saknades två garderobs dörrar plus att vi måste köpa lite fler snygga galgar och några snygga förvaringslådor. Idag är jag ganska så seg faktiskt, Atlas och jag tog en timmes sovmorgon och han verkade gilla det skarpt.

 Igår var jag hos sötaste Anna och där var det grillkväll med trevliga vänner. Annas väldigt trevliga kille Fredrik va där oxå från sthlm och hon fick fina presenter av honom för hon fyller ju år nästa vecka och då kan inte han komma och fira så igår bjöds det på festligheter lite i förväg. Moa och Louise hade bakat en jättegod tårta och vi satt mest och pratade till ösregnets smatter. Det blev en ganska tidig kväll men nästa helg hoppas jag på utgång. Nu blir det stor mysig frukost med min älskling sen back to work! Hörs senare!


Anna med godaste tårtan



Moa och Louise


Finaste paret Anna och Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0