sista jobbhelgen

Nu är jag tokladdad för min sista jobbhelg! Ni förstår inte hur mycket jag behöver semester. Jag känner mig helt slut. gårdagen bestod av en väldigt mysig städ förmiddag. Jag lämnade Atlas på dagis vid tio sen vaknade älsklingen och vi hjälptes åt att fixa lite här hemma. Andreas tog köket till nya höjder, och badrummet fick sig en välbehövlig omgång av mig. Addes föräldrar hade köpt med sig jättegoda bakelser och kom förbi på fika. Sen åkte jag till jobbet vid tre och slutade åtta. Det är faktiskt hur kul som helts att jobba dagar som dessa tack regnet för att mina arbetsdagar går så fort! Idag hade jag gärna velat följa med Karin till Arvika där hon ska ställa ut Danso. Lycka till idag gumman! jag håller alla tummar : ) nu blir det lite frulle. Ikväll ska vi nog föresten sitta barnvakt till min sötaste lillebror på hammarö. Ha nu en bra dag!


haha jag och adde förra semestern när jag tvingade med han att åka balder. Måttigt nervös älskling


Lycka till idag mina älskade!


Atlas och Danso en sommarkväll på bergviksudden

Kommentarer
Postat av: Elin

Jsg saknar dej mitt hjärta!!! KOm hit NU!!! Big love love!!!

2009-07-12 @ 00:11:53
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0