Happy birthday to you

Idag är det förhoppningsvis en bra dag jag har framför mig. Idag fyller min fina Anna år och det ska firas i morgonkväll med diverse festligheter. Idag händer det en till kul grej nämligen Elin är hemma på en snabb-visit från Halland, och jag tror minsann att hon tog med sig solen hit. Ska bli helt underbart att få krama om henne igen! Det kommer nog att bli en sväng till Hammaö för en fika med henne. Sen ikväll blir det kanske lite vin med en mix trevliga människor på någon uteservering. Men först ska vi på det efterlängtade besöket hos veterinären. Jag har läst massa böcker och kommit fram till att det kan vara urnvägsinflamation eller förhudskatarr, vilket tydligen är vanligt på unga hanhundar. Vi får väl se hur de hela slutar, förhoppningsvis går det att medicinera och vi kan åka till Halmstad som planerat nästa vecka. Håll tummarna för oss!
Hörs sen!
P & K

 
vem kunde tro att den här lilla godingen skulle få så mycket problem när han blev stor?




Grattis älskade lilla Anna i morgon ska vi skåla!



Idag komer den här sötnosen Elin hem ska bli så underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0