Nedräkning, 1 vecka kvar till julafton

Idag har jag varit ledig och jag har tillsammans med Andreas varit och inhandlat dom sista julklapparna på stan. Hur skönt som helst att allt är avklarat. Vi har myst med lussebullar och glögg under tiden vi slog in julklapparna och filade på några julklappsrim. Hur skönt som helst att få en heldag med min kära. Även om vi bor ihop så känns det som om vi aldrig hinner göra något tillsammans för jag jobbar ju så mycket och när jag kommer hem åker han på träning eller match nästan alla dagar i veckan. Så i vår familj blir det oftast väldigt sena middagar. Snön ligger ju kvar ute också och det är sjukt kallt.. Vi har haft minus 8 under dagen och strålande sol. Helt sjukt fint ute och så kan man inte vara ute och låta Atlas njuta heller.. När ska allt detta vända?! Snart hoppas jag :)

Ha en trevlig kväll!
Puss & kram

Snart är alla klappar inslagna.. Kanske är ett till just dig?!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0