promenad & små grisar

Vi gick ju en promenad med Atlas på naturstigen jag och Adde. Han njöt mer än mest när han fick springa lös och vara lite fri. Promenaden var på tre kilometer det räckte fint. Efter turen gjorde vi ett besök i lillskogen för att träna med Atlas. I lillskogen finns det massa djur grisarna var väldigt intressanta dom luktade konstigt och dom lät väldigt konstigt. Jag tror att en av dom små söta blev lite förtjust i Atlas för han sprang efter och skrek när vi gick runt deras hage. Vi passade på att ta en sväng förbi veterinären oxå och ifrågasatte Atlas nya diet. Han har gått ner nästan två kilo på mindre än en vecka! Det känns inte alls bra för revbenen syns på honom. Vi fick en telefon tid hos Stig så på onsdag ska jag fråga vad vi ska göra åt det.

Idag har jag hunnit uträtta lite ärenden och handlat lite snabbt. Ikväll ska jag förbi Karin med en present och vi ska ta en sväng med hundarna. Hoppas ni har en bra måndag!




Atlas ville gärna hälsa på grisen, kanske ta en tugga med?




Bärhjälp!

Kommentarer
Postat av: Elin

Va mkt fina bilder! Hoppas allt fixar sej å att lilla A blir bra snart! Tänker på er å tack för det fina messet igår! Blir så glad! Är bara lite disträ å glömde säga de på tele förut! Älskar dej hjärtat!!!

2009-09-01 @ 01:12:12
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0