Fixardag

Idag är det en riktig fixardag! Vi ska åka till Andreas föräldrar och hjälpa dom att måla fönstren. Sen efter lunch bär det av till hundtränare Malin som har köpt sig ett torp. Vi ska hjälpa till att fixa lite med flyttkartonger och snickra ett staket, självklart får Atlas följa med. Han kommer väl inte göra så mycket nytta men med ska han iaf. Idag åker min älskade Elin hem till Halmstad och tanken va att vi skulle ha setts nu på förmiddagen men jag hinner inte riktigt med idag när det är full rulle på schemat. Som tur är fick vi en kanon mysig promenad igår som jag kan leva länge på. Sen släppte hon en överraskning igår oxå som hon tänkt hålla hemlig.. Hon kommer hem på min födelsedag! Hur glad blir man inte av sånna vänner?! Hoppas ni får en bra dag så hörs vi senare ikväll!


Älskade vän!


Hon är kärlek!


Atlas busade glatt i vattnet igår


Myspys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0