Ännu en soldag är det inte fantastiskt?

idag har jag Jossan och Martina parkerat våra halvt bleka kroppar på vårt urmysiga smultronställe för lite sol och bad. Hur skönt som helst förutom ormen som tittade förbi lika fort som den försvann och min halvklumpiga vurpa på den hala klippan. Dagen har bjudit på en massa god fika och kortspel i olika varianter. Plump är undersakttat och sjukt kul. Nu har jag precis lagat lite fullkornspasta med egen fixad skinksås, parmesanosten räddade upp hela rätten. Atlas har varit på dagis och lekt nu ligger han utslagen med husse som är trött han med efter tredje dagen på nya jobbet. Vi ska vara med Atlas på privatträning klockan åtta. Därför blir det en dusch för mig nu, hoppas att ni också har njutit av solen idag med! I morgon blir det en likadan dag med syster på udden lovely!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Du måste skriva om vad ni fick träna på under privatträningen :) Så kanske man kan få nåt tips!! Ha det bäst! Puss!

2009-08-06 @ 22:00:37
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Vad trist men det gör honom ju inte sämre för det. Han är faktiskt en otroligt fin Ridgeback, många är så smala i huvudet nuförtiden.



Vart går han på dagis förresten? Karlstads hundcenter?



Jo Alba är allt go hon, ja det blir antagligen en till mops men jag har alltid velat ha Ridgeback ja så vi får se..



Har du semester nu? Kramar

2009-08-06 @ 22:54:34
URL: http://www.blog.mtv.se/malinasklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0