På jakt efter solen

Känner mig nästintill hysterisk och får aningen lätt panik om jag missar några soltillfällen. Idag planerade jag och Karin att ta med våre soldyrkande fyrbenta vänner till Hammarö för sol och bad, vi satte klockan för att hinna köpa picknick och vi packade ner bikini och alla nödvändigheter redan kvällen innan. Men vad händer? jo vi vaknar till en väldigt grå himmel och lätt duggande regn som faller ner.

Vi passade på att ta en morgonrunda med hundarna och sen unnade vi oss toksmarrig hotell liknande frukost och runt ett tiden kikade solen faktiskt fram en aning så vi skyndade iväg till ön trots en hel del mörka moln. Men på hammarö skiner alltid solen mer än i Karlstad. Det blev några väl utnyttjade soltimmar för oss idag ändå. karin och hundarna badade och jag var i med halva kroppen. Molnen blev allt tjockare och tjockare och vi insåg att vi var tvugna att packa ihop oss innan regnet kom. Tack för en urmysig och lättsam dag vännen!

Nu ska jag ta hand om tvätten och disken och lite plock här hemma innan mitt hjärta kommer hem.

Vi hörs i morgon!!

Danso

Diva ville mer än gärna dela min solplats

De uppdragna axlarna talar för sig själva, det var kallt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0