Litet paket

Tänk att ett sånt litet paket kan göra en så glad, och ändå har jag själv fått betala det. I fredags klickade jag hem lite nytt smink som hade tagit slut och jag unnade mig faktiskt en ny borste också. Himelskt härligt!
Nu ska jag faktiskt hoppa i badkaret efter min och Atlas promenad runt färjestad. Jag hade honom lös nästan hela vägen och han är jätteduktig när vi möter andra människor. Jag fick upp en ordentlig fart och det var himla härligt. Atlas syntes riktigt bra i sitt nya halsband.

Jag ska passa på att tända några doftljus i badrummet och göra ansiktsmask och lite peeling. Sen ska jag prova ett nytt schampo som vi fick av Andreas mamma i första advents present.


i mitt lilla paket, under från i.d


nya hårvårdserien som ska testas ikväll


ljuvliga doftljus

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är det en sådan underbar känsla när kommunikationen börjar fungera såpass bra att man kan ha dom lösa när man är ute och går!! Man blir så stolt eller hur :)

2009-12-04 @ 22:35:28
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0