Vackraste dagen på länge

Solen skiner idag på en klarblå himmel, det har varit en riktig toppen dag som började med att jag ångrade mig och tog bilen med hundarna i ut till ikea och loppisen. Där gick vi runt och jag fundade tre krokar en kakburk och en tändsticksask. Lägger upp lite bilder senare på de. Efter loppisen som för övrigt var knökad med människor tog jag med hundarna till femman på skutberget. Jag har spenderat denna sköna lediga dag med ett leende på läpparna kan inte fatta att solen och naturen ger mig sån energi!? Efter skutbergsturen åkte jag hem och svidade om för en lunch med min bästa Jacob. Vi köpte stans godaste sallad på Mache och avnjöt den i solväggen på hans uteplats. Hundarna njöt av solen dom oxå. Timmarna sprang iväg när vi pratade ikapp om allt möjligt och jag insåg att det var kvällsmatdax för doggsen så det var bäst att ge sig hem.

Kvällen bjuder på soffhäng, lösgodis och en bra film!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0