Ridgebackträff

Sorry, jag märker att den här bloggen mer och mer blir en hundblogg och vet ni vad det är ju lite av mitt liv, inte så lite heller utan ganska mycket. Det är ju mitt största intresse och jag är så tacksam och glad över att det är fler hundägare som börjat kommentera och kika in här ibland. Jättekul att byta erfarenheter och se vad ni pysslar med, alltid får man inspiration och tips hos någon. Jag är såklart väldigt glad över er som inte gillar hundar men som kikar in här ändå, visa er gärna genom att lägga en kommentar

Vi har i eftermiddag varit iväg och träffat fyra andra ridgebacks på en ridgebackträff. (min underbara Jacob tyckte att jag sa att jag skulle på ridgebackfest och han hånade mig rejält över mitt hundliv haha inte riktigt så illa att vi har hundfester tillsammans men vem vet kanske någon som annordnar det snart oxå?!) Det var lite få mot vad det brukar vara men det var kanon bra träning med en gemensam promenad, ivriga hundar och chans till bra störningsträning. Efter promenadslingan blev det hundbus i sandgropen. Jag har en väldigt trött och utslagen hund nu här hemma i soffan. Ikväll ska han få sin spruta och så ska vi smörja tassar och klippa klor riktigt mysig kvalitetstid i väntan på älskade husse som jobbar sent.

Ha en toppenkväll nu blir det idol!

Atlas och Danso bästa vänner










Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad jag känner igen mig :)

Haha min blogg handlar ju numera BARA om hundar!! Men som sagt - man skriver om sitt liv - och våra liv kretsar kring våra vovvar :)

Fortsätt skriva massor om eran träning mm. det är hur KUL som helst att läsa!!

Kram!

2010-09-07 @ 20:54:36
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Karin

Tack själv hjärtat, alltid lika mys!

puss

2010-09-07 @ 22:01:20
URL: http://igaridagimorgon.webblogg.se/
Postat av: Karin

Btw Älskar fotot på godingarna :)



natti natt puss

2010-09-07 @ 22:04:08
Postat av: Hanna

Hundfest låter jättetrevligt, tycker jag iaf ;)

2010-09-08 @ 09:03:50
URL: http://www.kennelblagul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0