Frisörtid

Ska strax bege mig iväg till frisören. Måste fixa färgen efter sommaren! Annars idag blir det städning för hela slanten. Varför lägger man alltid sina städdagar på sina lediga dagar för. Det ska man ju egentligen fixa på vardagarna efter jobbet.. Hur brukar ni göra?

Annars i eftermiddag blir det till att träna lite lydnad med Atlas. Jag har ju skickat iväg några intresse anmälningar till olika agility och spårkurser och vi måste slipa lite på vår allmänlydnad. Lite inkallning och andra bra övningar som behöver friskas upp. Jag hoppas att vi får plats på någon av de kurser jag visat intresse för, vi är verkligen tokladdade och träningssugna.

Måste fixa utväxt och en lite höstigare nyans

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0