Orientering, skratt och äppelpaj

Ikväll efter jobbet bar det iväg med mina fina vänner Jacob & Karin ut i jacobbergsskogen för att orientera fram dom där kontrollerna jag skrev om i tidigare ilägg. Det blev en jättefin men väldigt varm kväll och turen tog oss ca två och enhalv timme. Men härligt var det helt klart att få vara ute i skön natur och i underbart sällskap i form av bästa vänner, att få dela skratt och stoj med personer man tycker om är för mig obeskrivligt, det är så skönt med vänner som man kan vara sig själv med och där allt känns kravlöst och bara helt perfekt!

Efter motionspasset blev det min och Karins tratitionella tisdag som Jacob avböjde på med DH och äppelpaj.
Här är några bilder från kvällen.
Godnatt!















Kommentarer
Postat av: Elin

Ååå va mysigt ni ser ut att ha haft det! Kyss!

2010-05-19 @ 14:29:13
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Anonym

dina hundar är sjuuukt fina! Är kär i den rasen :)

I alla fall, jättefina hundar :D

2010-05-25 @ 20:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0