Hög på alvedon

Tyvärr fick jag lämna jobbet igår efter ca två arbetade timmar då jag frös något enormt. Halsen svider och det gör sjukt ont när jag sväljer. Hade en feber topp igår förmiddag och min dag igår blev en av de längsta dagarna någonsin då man mest ligger still och vilar och försöker sova. Jag hatar verkligen att vara hemma och vila sig frisk men såklart har man  ju ett ansvar mot kollegorna då man helst inte ska smitta. Förhoppningsvis går min influensa över snart och jag åter kan befinna mig på jobbet och spendera mina dagar som vanligt. Detta kanske kan bero på att man tror att det är varmare ute än vad det egentligen är och så har man inte tillräckligt mycket kläder på sig.

Vi hörs när jag tillfrisknat nu ska jag vila lite till!

Jag tar snart nya friska tag!

Kommentarer
Postat av: Jossan

men jaha, är du sjuk ? :( fan vad trist ! jag har faktiskt hållt mig ganska frisk nu ett tag, peppar peppar ;) vi kommer hem på fredag igen, då ska vi fira Sara och sådär under helgen. Annars har vi inga planer, kanske kan ses under helgen ? :) Puss o kram

2010-05-04 @ 11:35:30
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Pia

Krya på dig! Alla mina elever har snart haft den där förkylningen. De är hemma en vecka ungefär. Själv känner jag också av att den finns i kroppen men jag är för stressad just nu så den hinner inte bryta ut....Kram

2010-05-06 @ 08:16:37
URL: http://www.offentligaord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0