Himmelska väder

Det blev en tidig jobbmorgon för mig i morse då jag anlände vid 06.00 på jobbet i en fortfarande nyvaken frisyr.. Fördelen med denna tidiga morgon är ju att jag fick sluta tidigt. Nu har jag och Atlas tagit oss en myspromenad runt området, han avnjuter just nu ett märgben ute på terassen och jag ska faktiskt ta mig en powernap i solen innan det blir min och Karins traditionella tv mys tisdag. Innan tvn blir det en lång promenad i det finfina vädret så hundarna får leka lite och vi kan passa på att träna inkallning och lite lydnad vi kanske till och med ska unna oss en varsinn glass idag även fast jag bör hålla igen nu innan spanien.

Vi hörs i morgon, ha en bra kväll!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag vet, det var jätteläskigt !! Sen var det massa skumma människor utanför mitt hus, hade lite svårt att somna och lyssnade efter massa otäcka ljud hela natten :p men Henric och Johanna hade telefonerna på så det var bara att jag ringde så kom dom ;)

2010-05-11 @ 19:35:28
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0