Grillat och kvalitétstid med Elin!

Igår efter jobbet fixade Andreas grillat åt mig och bästaste Elin. Vi hann prata ikapp lite sen sst vi sågs och det var himla mysigt! Lite senare på kvällen åkte vi och sa hej till Adam och Jacob som tillsammans med en kille till har planer på att bila genom Europa i juni, dom planerade alltså resan igår och vi fick höra lite planer. Det blev en väldigt lagom kväll för mig igår då jag är rätt sliten. Idag väntar ytterligare en jobbdag och det är dax för mig att ta lite frukost nu. Efter jobbet ikväll samlas gänget för en mysig kanske grilla korv kväll eller bara promenad kväll på Hammarö.

Vi hörs senare!
Ha en riktigt skön Söndag

Jacob, "Brolle" Stenhård

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hälsa din kompis Jacob att han är skit snygg! Jag läser din blogg varje dag och gillar den verkligen!



2010-05-09 @ 09:04:10
Postat av: Elin

Jackie bejben Stenhård! Mycket bra foto! Saknar Er redan älskade vänner!

2010-05-09 @ 21:46:08
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0