Våffeldagen 25/3-2010

Idag är jag ledig och ska njuta av dagen fullt ut. Jag började faktiskt morgonen med att gå nästan två timmar med Atlas. Hur skönt som helst att vakna till av frisk och härlig luft. Jag ska vandra lite till idag och det till wåxnäs där jag ska försöka få min cykel reparerad inför våren då jag tänkte börja cykla till jobbet. Växlarna är trasiga och däcken paj. Vid två tiden idag ska jag och två kollegor från jobbet åka till en fjärde kollega som är nyopererad och hemkommen från sjukhuset. Vi ska fika lite och prata ikapp oss om veckorna hon har missat, det blir mys. Sen ikväll vankas det mat och bowling och avtackningsfest för ytterligare en av mina chefer som ska sluta och flytta till sitt hus i skåne. Jag hoppas att det blir en trevlig dag.

Och vet ni vad, till lunch idag blir det våfflor här hemma!! Jag älskar våfflor men äter det bara någon gång om året så idag ska jag njuta. Bär och grädde är en självklara tillbehör till mina våfflor och dom ska vara knapriga, absolut inte mjuka och säckiga.

Trevlig våffeldag!

Gott!


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad sugen jag blev på våfflor! tack för tipset :)

2010-03-25 @ 11:08:17
Postat av: Josefine

meeh, jag fick ju inga :(

2010-03-25 @ 16:57:09
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0