Utvilad och redo att ta vara på dagen

Efter min ta hand om mig själv kväll igår känner jag mig utvilad. Jag har startat dagen med en ljuvlig frukost framför nyhetsmorgon och en långpromenad med Atlas, jag tänkte försöka fortsätta att vara utomhus idag. Tyvärr bjuder inte Karlstad på sol idag som tidigare i veckan men det är fortfarande skönt ute. Förutom att vara ute tänkte jag försöka ta mig iväg till stan och kika lite, jag vill fylla på mitt klädförråd. Det blir även en tvätt och städ eftermiddag och i kväll tänke vi handla på Andreas nya jobb som slog upp portarna igår. Tydligen var det helt hysteriskt mycket folk så jag väntar tills idag med att åka dit.

Hoppas att ni får en bra dag hemma, på era jobb eller i skolan





Kommentarer
Postat av: Karin

Finaste du :)



puss

2010-03-11 @ 19:49:19
Postat av: Pia

TACK för dina vänliga och goa kommentarer i min blogg. De värmer! Vilket fint kort på dig! Har ni ingen snö kvar i Kstad? Kram!

2010-03-11 @ 20:53:28
URL: http://www.offentligaord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0