Ta hand om dig själv kväll

Har varit och tränat efter jobbet och gick direkt efter det ut på en timmes skön promenad. Just nu mumsar jag på en supergod fruktsallad och kvällen kommer bara att fortsätta i välmåendets tecken. Tänkte skrubba och peela mig sen och göra båda hårinpackning och lägga en ansiktsmask. Jag har ofta så mycket annat att göra och glömmer bort mig själv och jag vet att jag inte är ensam! Nu inför vi allihopa en ta hand om dig själv dag, det räcker ju faktiskt med en gång i veckan, tänd lite ljus ta ett avkopplande bad/dusch och njut av lugnet. Passa på att drick mycket också och hjälp kroppen att driva ut massa slagg. Själv funderar jag på ytterligare en omgång med Detox, jag tyckte faktiskt att det gav riktigt skönt resultat sist och jag kände mig mycket piggare och renare på någotsätt.

Ha det så bra och ta hand om dig själv nu och försök att koppla av, det kommer göra dig gott!












Kommentarer
Postat av: Sara

Det lätt gött gumman! Hoppas allt är bra med dig:)

Många kramar

2010-03-11 @ 07:36:18
URL: http://wahlstedt-wahlstedt.blogspot.com
Postat av: Maria

Gud vilket bra tips! Jag är helt klart på din idé med en ta hand om dig själv kväll i veckan. Tack för bra inspiration!

2010-03-11 @ 13:17:49
Postat av: Pia

Du har så rätt! Tänk om man kunde ha sådana ta hand om dig själv dagar på jobbet meed....Kram

2010-03-11 @ 20:55:36
URL: http://www.offentligaord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0