Spruckna öron

Efter jobbet idag bar det raka vägen av till Veterinären då Atlas öron spruckit och blödde massor. Detta är ju pågrund av kylan som jag skrev i tidigare inlägg. Dom kikade på det och tyckte att det var bra att jag kom in så fort för att undvika att det blev infekterat i såren som var helt öppna. Dom la på en gel som skulle bli som en hinna över såret för att hjälpa läkningen samtidigt som öronen tajpades upp med rejäl och bra tejp. Nu får vi hoppas att det läker fint i såren och att det snart är borta. Nu sitter vi och käkar thai mat och inväntar let´s dance och sen ska vi nog se klart på bröllopsfotografen som vi hyrde igår fast som jag somnade till.

Imorgon hoppas jag på sol och massa mys! Vi får se vart det bär av, utomhus så mycket det bara går!
Önskar er en jättetrevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Malin

hyrde du film igår. :P tyckte jag såg dig o atlasfamiljen på promenix utanför casablanca.... S-afton med micky snart.. elr snarare sympatiafton för mig ;D måste låna atlas så jag kan göra the dog trix ;P Ha en trevlig helg <3

2010-03-05 @ 20:51:59
Postat av: Tess

Ja det gjorde vi Mallan! Hyrde bröllopsfotografen som jag lyckades somna till :) Klart vi måste ses snart och du får absolut låna Atlas någon dag haha rolig du! Vet inte om hundtricket fungerar för tjejer som det gör för killar men ;) Trevlig helg på dig oxå! Kramar

2010-03-06 @ 09:29:15
URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/
Postat av: Pia

Stackars Atlas! Jag hoppas att det blir bättre med öronen snart. Finns det någonting man kan göra i förebyggande syfte eller blir det bara så? Hua! Ge Atlas en kryapåsigkram från mig! :)

2010-03-07 @ 18:47:09
URL: http://www.offentligaord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0